Sunday, August 28, 2016

"Stapanirea de sine" - ingredientul lipsa din trainingurile de Customer Care

Intr-un articol mai vechi celebra companie de consultanta McKinsey dezvaluia secretul (insight de 5 stele) livrarii unui serviciu de calitate: 3C
Constanta
Constanta
Constanta
Adica sa livrezi un serviciu bun calitativ in mod constant. Astazi constanta livrarii depinde de doi factori mari: oamenii si tehnologia. Daca in ceea ce priveste tehnologia lucrurile pot fi rezolvate urmand pasi standard, algoritmi si in curand cu ajutorul inteligentei artificiale, in ceea ce priveste oamenii lucrurile se complica.
Atunci cand ai interactiuni directe cu clientii exista o trasatura de caracter nepretuita: stapanirea de sine sau "self-control". Dezvoltarea acestei trasaturi in particular, va contribui semnificativ la un serviciu de calitate, livrat constant.

Stapanirea de sine=VOINTAxEXERCITIU 

Adica tu iti spui tie la un moment dat ce vei face in relatiile cu clientii. De exemplu "voi asculta un client fara sa intrerup". Si lucrezi pentru a aplica acest comportament o saptamana sau doua. Te vei auto-observa, iar ori de cate ori ai reusit sa aplici comportamentul, te vei confesa cuiva (ajuta pentru intarirea comportamentului).
Stiu ca intuiesti, dar pe aceasta cale iti si confirmi, dezvoltarea acestei trasaturi de caracter a salvat contracte, companii si, precum si Sun Tzu a observat, a dus la castigarea de razboaie.

Sursa foto:juxapost.com

No comments:

Post a Comment